لزوم یادگیری زبان انگیسی

لزوم یادگیری زبان انگیسی
1402/11/04
64 بازدید
دسته بندی:

لزوم یادگیری زبان انگیسی

...Store USA klistermærke Flag - Selvklæbende flag til USA Fest – Fest4all.dk

چرا یادگیری زبان های خارجی در دنیای امروزی اهمیت زیادی دارد؟

مطالعه زبان های خارجی بینش انسان نسبت به فرهنگ های دیگر را افزایش می دهد. این امر ارتباط متقابل زبان و ذات انسان را افزایش می دهد. زبان های خارجی دیدگاه انسان نسبت به جهان را گسترش می دهند، تجربیات فرد بالا می برند و باعث افزایش انعطاف پذیری و تحمل او می شوند.

لزوم یادگیری زبان انگلیسی

زبان انگلیسی توسط حدود 360 میلیون نفر در سراسر جهان صحبت می‌شود و در بیش از 118 کشور تدریس می‌شود که آن را به یک زبان فوق‌العاده مفید برای یادگیری تبدیل می‌کند. یادگیری زبان انگلیسی به شما این امکان را می‌دهد که با مردم از سراسر جهان به طور موثر ارتباط برقرار کنید، سفر را بسیار آسان‌تر می‌کند و به شما کمک می‌کند تا در مورد فرهنگ‌های مختلف بیشتر بدانید.

اهمیت زبان انگلیسی و اینکه چرا باید زبان انگلیسی یاد بگیریم تقریباً در همه جنبه‌های زندگی ما قابل مشاهده است. این امر به ویژه در دنیای تجارت که در آن انگلیسی رایج ترین زبان مورد استفاده است، صادق بوده و بنابراین اکثر کارفرمایان در طول فرآیند استخدام انتظار سطح مشخصی از مهارت انگلیسی را دارند. سرمایه‌گذاری در یک دوره آموزشی زبان انگلیسی با کیفیت، چشم انداز شغلی شما را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

انگلیسی همچنین زبان علوم، ریاضیات، فناوری، گردشگری و حوزه های بی شمار دیگر است. هر یک از این صنایع از انگلیسی به عنوان زبان مشترک خود برای کمک به حرفه‌ای ها برای برقراری ارتباط و برگزاری جلسات استفاده می‌کنند و نشان می‌دهند که چرا انگلیسی اهمیت دارد.

با توجه به محبوبیت این زبان، اگر می‌خواهید برای یک شرکت چند ملیتی کار کنید، دوره های زبان انگلیسی برای شما مفید خواهد بود و مهارت های ارتباطی برای برقراری ارتباط با افراد حرفه ای در رشته خود یا بیشتر را به شما آموزش می‌دهد.

بورس های تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان کمک می کند تا وارد دیگر کشورهای خارجی شوند. همچنین فرصتی فراهم می کند تا درباره سیستم آموزشی دیگر کشورها و آنچه را که در حین تدریس و غیره انجام می دهند، چیزهای مختلفی بیاموزید. کسانی که بورسیه ی تحصیلی می گیرند، فقط در مدرسه یا دانشگاه به مهارت های ضروری انگلیسی نیاز ندارند بلکه برای صحبت با مردم محلی و برآورده کردن نیازهای اساسی خود نیز به این زبان احتیاج دارند.


کدام کشورها از انگلیسی به عنوان زبان دوم استفاده می کنند؟

حدود 1.5 میلیارد نفر در سراسر جهان انگلیسی صحبت می کنند که از این میان، بیش از 1 میلیارد نفر از آن به عنوان زبان دوم استفاده می کنند. کشورهای زیر بیش از دیگر کشورها، از زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم استفاده می کنند:

·       هلند (71.45(

·       سوئد (70.40(

·       دانمارک (69.93(

·       نروژ (67.77(

·       سنگاپور (66.03(

·       فنلاند (65.83(

·       لوکزامبورگ (64.57(

·       آفریقای جنوبی (63.37(

جمع بندی

اکنون باید اهمیت اینکه چرا باید زبان انگلیسی یاد بگیریم پی‌برده باشید. شما هر شغلی که دارید از مهندس تا پزشک و کارمند و کارگر برای آنکه بتوانید درآمد بیشتری داشته باشید باید مهارت زبان انگلیسی را یاد بگیرید. چراکه این مهارت باعث می‌شود که به مرتبه شغلی مورد نظر خود دست پیدا کنید.

همچنین در هر سنی از سنین کودکی گرفته تا بزرگسالی می‌توانید شروع به یادگیری کنید. چراکه شروع آن در کودکی باعث می‌شود که انگلیسی را بدون لهجه آموخته و در سنین بالا مانع از آلزایمر شده و ذهن را ورزش می‌دهد.

البته اگر در این فرایند فرد متخصصی متناسب با نیاز شما آموزش‌های لازم را در اختیار شما قرار دهد، این مسیر را راحت‌تر طی خواهید کرد. موسه تخصصی زبان انگلیسی خسروی با برگزاری انواع دوره های آموزشی از دوره کودکان گرفته تا دوره‌های پیشرفته بزرگسالان در این مسیر درکنار شماست.